Vandring i juleutstilling

God kveld alle sammen

På denne tiden i fjor og fremover mot jul besøkte eg flere Hagelandbutikker
og andre butikker som hadde dekorert med masse flotte innslag,
for å kikke på flotte juleutstillinger.
Så masse fine utstillinger å se men i fjor var det ingen tvil for meg
om hvem som gikk av med seieren.
Det skrev eg om i dette blogginnlegget :
https://hjerterogengler.blogg.no/den-flotteste-juleutstillingen.html

 

Så i år startet eg hos den som eg synes var best i fjor,
om det var et sjakktrekk det vet eg ikke,
men eg har vært spent i hele år….for hvordan toppe en fantastisk flott utstilling.

 

 

Tanken på om det virkelig gikk å toppe noe som var supert ?…..
ja det kan være veldig vanskelig.

Men det er jo det de som jobber med det prøver på….
på å lage flottere og flottere utstilling og julebutikk for kundene.

Men en gang må jo toppen være nådd liksom undres eg.

 

 

 

 

 

 

 

 

Det er et møysommelig arbeid,
som det tenkes på og jobbes med i mange måneder
før resultatet står slik vi kan se det når det er ferdig.

 

 

 

 

Vi får se, dette var starten på min runde i år,
forhåpentligvis får eg anledning til å se mange steder
og etterhvert se
og føle på
hvem eg synes har vært flinkest dette året.

 

Ønsker alle en fin kveld ! 🙂

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg