Den flotteste juleutstillingen

God Jul alle sammen

Ja så er julaften kommet og eg håper alle er ferdig med det de føler de måtte gjøre
og at julefreden har senket seg.
Kanskje har du sett Askepott også og julefølelsen har kommet.

 

I dag har eg lyst til å vise en skikkelig juleutstilling
et sted hvor man kan gå og føle seg som i et eventyr….
et juleeventyr !

Eg har vært rundt på mange butikker
men det finnes et sted som topper alt når det gjelder å få kunder til å føle en går inn
i et Eventyr.
Eg skrev om samme stedet i fjor for da følte eg det var helt utrolig flott,
men i år har de toppet det igjen og overgått seg selv.
Eg snakket med betjeningen og  fortalte  at eg syntes det var fantastisk i fjor,
men at i år hadde de det enda mer fantastisk….
hva nå?hva med neste jul?
Hvordan klare å toppe årets utstilling ?

Butikken er Hageland Stord
en fantastisk julebutikk.

Se bare selv


Tusen takk til Hageland Stord for en fantastisk utstilling !!

GOD JUL ALLE SAMMEN 🙂

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg