Nå går tiden veldig fort…Reise/billedbrev nr 5

Så er det søndag igjen og i dag har det vært en riktig lat søndag rett og slett, men du verden så godt det er med slike dager innimellom.
Kroppen er nok litt sliten i dag for det er ikke fritt for at det har blitt sene kvelder/netter og så er jo eg våken grytidlig og det merkes etter en del slike dager.

Søndagsfrokost

Lukter nesten svidd av strikkepinnene, både pinner i størrelse 2,5….3 og 4.
Det strikkes og strikkes, matrosdress på dagtid når det er rett lys til å se godt og sokker på kvelds og nattestid 🙂
Så eg ligger ikke på latsiden når det gjelder strikkingen i alle fall.

Turer har det også blitt en god del av, eg var litt redd eg ville droppe en del turgåing, men det er jo så koselig med nye veier å gå på og nye steder å se på en annen måte enn gjennom et bilvindu.
Og så var det den der elgen eg gikk å leitet etter dag etter dag uten å se annet enn spor etter den.
Ikke en eneste elg…enda eg gikk nye veier flere ganger , men uten resultat.
Eg visste jo ikke at eg skulle slippe å lete etter den, den kom av seg selv og stå på stranden nedenfor huset den niende dagen.

Sånn er det vel med mye her i livet, er det meningen så skjer det og da var det nok meningen eg skulle få se den på denne turen også.
Nå var det riktignok ikke en stor elg med horn, det var nok ei elgkolle…..
men men…elg er elg 😉
Også den kvite reinen hadde seg en tur i fjæra en dag sammen med noen venner 🙂

Det minker på dagene her nord, det er så rart egentlig….første dagene og uken går sent, men så plutselig så føler en at dagene fyker og plutselig er det tid for å reise hjem.
Men enda er det tid igjen og den må både brukes og nytes.

Ha en fin søndags kveld alle sammen 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg