Innom en garnbutikk så klart ;)

Når der ligger en garnbutikk rett foran en så må en jo selvfølgelig innom den en tur,
alle som liker strikking og hekling skjønner jo det.
Garnbutikken eg var innom i var på Lødingen og der er masse flott garn, en serviceinnstilt butikkdame og der var også en del garn til 50%, selv om det selvfølgelig ikke var det garnet eg hadde bruk for denne dagen.
Og eg klarte faktisk la være å kjøpe noe av det også 😉

Eg var innom av to grunner, for det første skulle eg ha garn til en matrosdrakt eg plutselig skal strikke og så hadde eg og min tante sett på noen bilder av noe flotte sokker og da satte det seg fast på ønskelisten min.

Ikke det at eg ikke har garn og arbeid med meg….joda egentlig nok , men du vet kanskje hvordan det kan være når lysten til alt mulig melder seg.
Så det ble garn til sokker  i tillegg til matrosdressen.

Så da har eg 4 prosjekter plutselig.
1. En genser eg skulle strikke på denne turen
2. En barnejakke med hette som ble planlagt før eg reiste
3. En matrosdrakt
4. Et par flotte sokker
+ at eg har lyst til å komme i gang med et par sokker lik noen min tante strikker.


Garnet til matrosdrakt og lue
I gang med et par flotte sokker på bilde under

Joda mangler ikke på ideer og lyster 🙂 godt eg er på ferie haha

Ha en flott dag med akkurat det du holder på med 🙂

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg