Rallargenser

God kveld alle 🙂

Ikke bare de små skal ha gaver men også de store.
Det er jo så greit med strikk til de minste, det går jo så fort, da er det straks verre med de voksne.
For å være ærlig så startet eg på denne genseren for lenge siden, over 1 år siden faktisk og det gikk jo fort med armer og bolen men så kom eg til mønsteret og med mye mønster kan en jo ikke akkurat se en film samtidig eller sitte og prate med noen……så da stoppet det jo helt opp for meg.
Da ble det til strikk eg måtte ha ro og stillhet rundt meg og det var jo ikke hver dag det passet slik,
i tillegg mistet eg liksom litt lysten og det gikk liksom så sent med hver omgang.

Genseren har vært med på turer både hit og dit…i håp om at NÅ skulle den bli ferdig….men nei.
Rett før julaften satt eg og så datteren til kjæresten min sitte og jobbe som en “Helt” for å bli ferdig med akkurat samme genser som skulle være julegave til hennes far og da tenkte eg at nåååå….”nå må du virkelig ta deg sammen og få ferdig den genseren”
Som sagt så gjort, utpå nyåret tok eg meg selv i nakken og satt meg ned med den…..
og fikk den ferdig.
1 år for sent det er irriterende, men bedre sent enn aldri får eg vel si da. <3

Sønnen ble glad for genseren, ikke rart det så lenge som han har ventet på den 😉 🙂
Fotografering hører jo med og her var det mange som ville være med på bilde…

Bilde under velger eg å tyde som en veldig fornøyd mottaker ……haha


Og her er bilde sønnen selv låg ut på snap så det var en fornøyd mor som var glad for at genseren endelig er overlevert 🙂

Ha en fin kveld alle sammen 🙂
 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg