Stille kveld

God kveld i natten.
Det har vært en stille kveld hos meg, kanskje har det vært det hos deg også ?

Stille kvelder kan være godt det,
bare hvile og slappe av,
eller kanskje tenke litt over ting ?
Kanskje noe en skal gjøre i morgen,
eller noe en gleder seg til frem i tid.

Kanskje reflektere over en ny uke,
avtaler og ting en må rekke.
Eller kanskje noe en burde gjort,
men som en utsetter og utsetter.

Men ikke all stillhet er god stillhet,
eller er det bare eg som føler slik ?
At det finnes flere typer stillhet….
god stillhet
og ikke så god stillhet.
Det finnes egentlig et hav av forskjellige stillheter,
stillhet er ikke bare EN følelse, men mange mange forskjellige.

Eg vet hva eg foretrekker …
så absolutt den gode stillheten.
Den som fyller kroppen med en god ro.

Min stille kveld har vært en “savnekveld”
med en følelse av et stort tomrom.

Kvelden har gått over til natt,
det er på tide å slukke lyset og sove litt.
I morgen er en ny dag og planene for den er allerede lagt,
det gjenstår å gjennomføre.

God natt alle sammen.
Ønsker alle en fin mandag og fin uke.

 

2 kommentarer
    1. Er det noe jeg elsker, så er det å sitte sent oppe. Synes det er så deilig å kjenne stillheten. Senke skuldrene, og nyte roen. Det er godt det, selv om jeg bor alene. Blir nok ikke lenge før jeg finner senga. Ønsker deg en fin mandag 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg