Så ble det sølv da….

God lørdagskveld til dere alle.
Siste døgnene har eg holdt på med noe eg har tenkt på lenge, nemlig å hekle brikker
til å ha under glass. De kan sikkert brukes til annen dekorasjon også men det var nok glass eg hadde
i tankene.
Til et fint dekket bord.
Hadde egentlig tenkt å hekle i flere farger, for det er jo dekorativt med forskjellige farger på
et bord, men så ble det rett og slett sølv.

Garnet er fra Ice yarn og heklenålen som er brukt er nr 4.
Eg stoppet når eg kom til 14 stk. og da hadde eg brukt 3 spoler garn med ca 60 meter på hver spole.

Fort gjort å hekle + litt trådfesting og en har lekre glassunderlag til festbordet 🙂

Ha en strålende søndag !

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg