Strikk ble til hagedag i går ……

Da eg startet dagen i går så trodde eg at eg skulle legge ut et rent strikkeinnlegg på bloggen
senere på dagen.
Så feil kan man ta. Dagen ble nemlig en del annerledes enn eg hadde sett for meg.

Men joda, strikket har eg….først litt på formiddag etter at eg kjøpte 4 nøster på impuls siden
Europris har 30% på alt garn denne uken.
Var så ivrig i å prøve at eg sett i bilen på parkeringsplassen og la opp til lue så var det gjort.
Da var det bare å strikke i vei når eg var en tur hos ei venninne og det gjorde eg og hadde også tenkt
å fortsette når eg kom heim….men der var det eg tok feil.

For da satt eg i gang med hagearbeid og det ene tok det andre ….og enda mer …
så dermed var eg ikke i hus før i halv 11 tiden i går kveld.

Ikke det at eg kunne se å gjøre noe i hagen så sent, men eg har jo et drivhus

som skulle jobbes
litt i også  og der er det jo lys så da hadde eg ikke vett til å stoppe før kroppen tydelig sa
at NO er det nok.

Og da var en så sliten at en ikke orket holde strikkepinnene engang.

I dag er det nok en dag med topp sommervær og eg kunne jo jobbet i hagen, men i dag er kroppen
helt utslitt så det må nok bli kviledag i dag.
Så i dag reiser eg på besøk til søsteren min og satser på en utedag i en godstol, med strikketøy og
noen kopper te og koselig prat og nytelse av været.
Det blir nok bra for denne skakke kroppen kjenner eg.
 

Ha en fin fredag alle sammen….nyt den !

3 kommentarer
    1. Ofte blir jo ikkje som ein hadde tenkt. Eg har hatt det med å starte på ett rom og så skal eg da bere ut en ting og så kommer eg på ett par timer etter at det var jo f.eks soverommet eg skulle gjøre ferdig hehe. Slik kan det gå. Men så lenge ein gjør det ein har lyst til der og da, så går det jo bra. Tenker du fikk deg ein fin dag hos din søster eg. Kva garn har dei på europris som er bra da?. HAr jo europis like i nerleiken.?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg