Det strikkes i ruskeværet

Etter å ha fått så mye nytt garn å velge i så klarte eg ikke la være å starte på et nytt prosjekt.
I tillegg er det ikke vær utendørs for verken folk eller noe annet så da leitet eg frem
pinner til nytt prosjekt.

Eg holdt blant annet på med sokker på pinne nr 2,5 men nå skiftet eg rett over på pinne nr 7.
Det ble litt av en forskjell 🙂
Det ble litt “waow” på de første pinnene men så satt nr 7 skikkelig i hendene.

Garnet eg strikker av heter Fiammato og er fra Iceyarn, fargen heter Teal.
Garnet varierer i tykkelse, noe som gir effekter i arbeidet.
Eg bruker en Skappel oppskrift som utgangspunkt, men endrer litt underveis
 

Det vokser fort med pinne nr 7 så her går det unna.
Synes fargen er veldig fin så dette blir fint trur eg, alltid spennende med nytt garn
når en ikke har tatt i garnet men bare sett bilde av et nøste på nett.

Ting som måtte gjøres i dag er gjort så da blir det strikking utover kvelden
Ønsker deg en fin kveld….med eller uten strikkepinner 🙂

 

14 kommentarer

Siste innlegg