Tusen takk

God morgen alle sammen.
Dagene går fort når en har godt selskap, gode samtaler og mye som skjer rundt en,
og eg kan trygt si at eg har følt meg tatt vare på siste uken.
Eg har fått funne ro i kroppen og hatt fine dager.
Fått slappet av , men også jobbet mye i hagen, fått masse god hjelp så det har skjedd
masse føler eg og eg er veldig fornøyd med ting som har blitt gjort siste uka.
Så tusen takk.

Har hatt besøk av familie, barn, barnebarn, bror med fam.,søster…..
mye mer besøk enn eg pleier ha.
Heldigvis er eg satt sammen slik at latteren sitter løst
og det er viktig å kunne le både av seg selv og å le med andre.
Tusen takk.

Eg har hatt lesere av bloggen min som har kommentert både på
bloggen og på facebook, noen har kommentert med få ord….andre smed større innlegg.
Eg har satt stor pris på alle kommentarer,
det er ikke størrelsen på kommentarene som teller,
men det at eg ser dere har vært innom bloggen og lest det eg har skrevet.
Tusen takk til alle sammen.

Eg ønsker dere alle en riktig fin onsdag.
Nyt dagen mens den er her, den kommer ikke tilbake.

 

5 kommentarer

Siste innlegg