Nokre bilder fra helgen

God morgen !
Ei helg med knallflott vær her i vest er over og eg håper virkelig at mange har hatt muligheten til å nyte
et slikt flott vær som eg har.
Det ble årets første bad på meg også, og det ville vært løgn å si det var så varmt i sjøen,
men eg kom meg nå uti og det gikk fint når en først hadde fått kroppen under vann.

Det har vært stor trafikk på sjøen med båter mange rundt her har nok brukt helgen til å nyte finværet.
En gammel fjordabåt var også ute en tur lørdag.

Litt jobbing i hagen har det blitt i løpet av helgen, men lite….for det har vært så varmt.
Søvn har det blitt lite av, trur det også har litt med varmen å gjøre rett og slett.
Men god mat og godt selskap har det virkelig vært så det har vært ei flott helg.

I dag er målet å få malt litt utendørs blant annet og også å få ferdig et område i hagen som eg
har forandret litt. Kommer nok bilder fra området i hagen senere.
Litt bilder ble det tatt på en liten kveldstur i går kveld, bl.a bilde av den nye kirken her.

Etter å har vært oppe en times tid nå , drukket en kopp varm te og skrevet nokre ord ,
så må eg prøve å få litt mer søvn før alarmen ringer 7.30
Ønsker alle en fin start på en ny uke.

 

7 kommentarer
    1. God morgen. Håper du fikk sovet igjen. Altfor tidlig å stå opp så tidlig.
      Vakkre bilder fra ei fin helg og så bada da. Ja ja det har ikkje eg turt på noen år. Ha ein stråaldes dag emd alle dine gjøremål. klem

    2. gretashobby: Tusen takk for kommentaren. 🙂
      Eg er veldig glad i å kjøle ned kroppen litt, så liker et bad, det er forfriskende.
      Har hatt en fin dag 🙂
      Ønsker deg en riktig god natt og en fin dag i morgen

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg