Veksling mellom hage og hekling…

En nydelig dag her med 21 grader før klokken er 9 om morningen.
Det blir nok en ny hagedag for å si det slik, men innimellom blir det kanskje litt hekling.
Holder på med et teppe i oldemorsruter som eg gjerne skulle ha ferdigstilt, flott teppe til
sene sommerkvelder.  🙂

Teppet er heklet i bomull sport og eg har brukt rester og så har eg kjøpt noe nytt også.
Alle rutene er heklet så det er sammenheklingen eg holder på med no og det tar litt tid.
Trur ho som skal få det gleder seg til å ta det i bruk.

Ellers så blir det nok en dag med litt forskjellig innhold så eg tar det som det kommer.
En skal jo nyte dagen også så det vil eg også prøve på.
Ha en flott fredag alle sammen

1 kommentar
    1. Det blir og er eit flott teppe. Kjekt med slike fargerike tepper. Kjekt å ha på sommerkvelder og sjølvsagt om vinteren. Kjekt å veksle litt mellom felre aktiviteter i løpet av dagen. Nyt den

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg