Ny ting i hagen

I går kveld begynte eg å lage noe i hagen.
Men det gikk ikke så fort og så fikk eg i tillegg besøk, så eg kom ikke så langt.

Men eg fikk laget det ferdig i dag.

Når eg har sett andre lage slikt så har alle pottene stått på skrå,
men eg fikk ikke det til med pottene eg hadde så derfor står de 3 nederste pottene rett ovenfor hverande
mens de 3 øverste pottene står på skrå.

Eg startet med å vaske pottene, tørke dei og deretter vaske over de med whitesprit.
Så ble pottene spraylakkert med Quick spraylakk.
Et 2 meter langt armeringsjern ble slått ned i bakken og så var det bare å starte byggingen.
Mellom de 3 nederste pottene brukte eg dreneringsrør så ikke pottene kom så tett sammen.

På bilde over vises også andre farger eg har sprayet med nå i vår, gladfarger.

Det går en del planter i en slik ting, men med god gjødsel og nok vann tror eg denne vil være
et blikkfang i hagen i år.

 

7 kommentarer
    1. Hei. Du og du så stilig da. Tror du ahr ein flott hage altså. Skikkelig stilig og lett å få til ting ut av. Dette likte eg. Ha ein fin dag og kanskje får du nyte den i hagen også. klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg