Utladet…helt tom

Ble ikke skrevet går slik eg hadde tenkt for noen dager blir rett og slett ikke slik en tenker. Det finnes dager en bare har lyst til å stange hode i veggen….bokstavelig talt, i går var en slik dag.

En havner i diskusjoner en overhode ikke ønsker og har bare lyst å rømme. Men en må stå i det, elskverdig og grei…prøve iallefall, men egentlig vil en bare kaste opp. En kjenner energien tappes ut av en……til det er helt tomt. Går det bra….får en spørsmål om. … en biter tennene sammen og svelger tungt mens en svarer….” jauda.”

Bra for pokker. ….litt vennlighet hadde vært bra. Men ikke om en står på hode…..blir det godt nok.

Aldri godt nok. Aldri har det vært godt nok….og aldri vil det bli godt nok. En surrer rundt i den samme suppa som alltid….en dag er det okei…en annen dag er du bare dritt.

Men det er en ting som redder meg når det herjer som verst og når en bare har lyst til å forsvinne. .. og det er humoren…..galgenhumor.  Uten den kunne eg ikke klart meg. Uten evnen til å le både av meg selv og av det som tapper meg for energi…hadde eg ikke stått på beina i dag.

Men en henter seg inn igjen…. på en finurlig måte….og stiller seg klar til neste omgang. Kor sunt det er det kan nok diskuteres, men at en henter påfyll av energi. …det er livsviktig. 

 

 

 

4 kommentarer
    1. Stå på, ha hodet høyt hevet. Det er i motbakke det går oppover har jeg hørt, og det er nok veldig sant 🙂 Ta godt vare på deg selv, lytt til deg og din kropp. Hold venner og familie nær deg og dytt vekk de som trekker det ned.
      Ønsker deg en fin uke 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg