Eg har landet

Joda ….eg lever fortsatt, men det tar tid å lande.
Turen var pyton med noen store runder med svimmelhet og styr i Oslo.
Kom frem og brukte hele dagen derpå til å lande……og fortsatt litt usikker
på om eg er ferdig med landingen.
Uten tvil den tøffeste utfordingen eg har satt meg i siden januar 2015.
Men eg håper å finne total ro…..og få beholde den roen …til eg skal til med returen.


Og kor har eg havnet ?


Jo så klart….langt mot nord.
Til sandstrender og lofotfjell,
til havørn og reinsdyr…..
Alle disse 4 tingene har eg allerede fått sett.

Det neste på ønskelista er elgen……
kanskje den står på trappa i morgen tidlig ?

 

8 kommentarer
    1. Å, så herlig. Ja, da er du kommet til den rette plassen og roe ned på. 🙂 Og elgen dukker nå sikkert opp straks. 🙂 Ha en fin kveld. 🙂

    2. Godt å høre fra deg. Det vart eit tff tur. Men du klarte det og du klarer heimturen enda bedre. Kos deg med dine nermeste og nyt dagene der nord. klem fra meg

    3. gretashobby: Tusen takk. Ja eg skal kose meg og skal i alle fall ikke tenke på turen hjem. Den får en ta når den tid kommer 🙂
      Ha en fin fredag. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg