Båttur i fantastisk vær

Vestlandet glimtet til med knallvær på turen min i dag.
Hadde eg bare hatt guide med meg så eg hadde fått visst litt om alle stedene
eg såg så hadde det vært supert. Men selv uten guide var det en fantastisk flott tur
på blikkstille sjø.

Innom små og store steder, på kryss og tvers inn i små fjordarmer…
det var helt topp rett og slett.
Men de hadde glemt å vaske vinduene på båten dessverre så eg slet litt med
å finne god sikt til å ta bilder.

Ikke berre eg som er ute på tur i finværet,
men noen reiser jo litt mer standsmessig….men men.

Nydelig tur…nydelig dag
Ha en fin kveld alle sammen

 

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg