Baking denne fredagen

Ikke hver dag eg kan skryte på meg blogginnlegg om baking.

Ikke fordi eg ikke kan bake , men det er ikke det eg driver med hver dag
for å si det slik. Men det hender eg glimter til…..og i dag glimter eg til med hele TRE
kaker….enda eg bakte en i går også.
Men kaken eg laget i går den er lettspist…..og oppspist 🙂
Så da må det lages ny.
Det eneste som er igjen av gårsdagens kake er bilde av den……

Igang med en ny Pavlova og så lages det to Suksessterter.
Multitasker og lager alle tre på en gang…..
kø på steiking no og da kan eg jo skrive litt her da innimellom.

Det er feiring av yngstemann sin 19 års dag.
Ikke noe stort kalas men når eg har 5 barn og fleste av de vil være her i kveld
og også med egne barn….så skal det ikke mye til før vi er en stor gjeng.

I tillegg hadde eldste datteren med seg en sjokolade langpannekake.

Kaker ble det til alle sammen …gode var de også

 

9 kommentarer

Siste innlegg