Masse farger

Nå er eg ingen interiørblogger, absolutt ikke, men eg ser jo at nå skal det være farger.
Den lokale malebutikken, fargerike…
har laget fargerik utstilling så ingen trenger lure på det.

Men uansett så blir det ikke mye fargeskift på veggene her…..eg har jo aldri fulgt moten.
Når alle andre er ferdig med den ene moten….og skifter ut, kaster og selger….
da kommer eg sigende i min egen fart.
Og det er veldig praktisk skal eg si deg, og også økonomisk flott….
for da kan eg skaffe meg ting eg ønsker meg til 1/4 av prisen.
Vil eg skifte farge så kjøper eg ikke nytt, da kjøper eg en av de utallige fargene
en kan kjøpe på sprayboks, og kan dermed skifte og skifte uten å fylle opp kasser på loft og
boder med alt som ikke er "in."

Bryr meg lite om å følge trender, eg følger min egen lyst eg, og lommeboken.
For hvem er det eg skal være så trendy for ?
Er det mine venner ?
Eller er det noen andre som skal se at hos meg er alt trendy og siste mote ?
Eg ønsker overhode ikke å bruke pengene mine på å følge trender enten det er interiør eller klær….
for å vise andre mennesker noe, det er for meg bortkastet.
Det er ingen som ser mer opp til meg om eg har siste mote i klær og interiør,
og det er heller ingenting som blir bedre for meg jo dyrere ting eg har rundt meg.
Hele tiden er det jo bare materielle ting det er snakke om.

Norge er det landet i verden som bruker mest penger på oppussing og hus har eg lest.

Det kan jo være fordi vi er glade i hjemmet vårt og er der hele tiden kan enkelte tenke da,
men det stemmer jo ikke med at nordmenn reiser mer og mer.
Kanskje vil vi ha både i pose og sekk ?

 

5 kommentarer
    1. Vi har det nok slik Eli og jeg å heime hos oss, vi bytter ut når det er utslitt, man er jo ikke direkte rik heller. Vi har for dyr bil, men det må vi for at Eli skal ha den jobben hun har.
      Fint med Bloglovi’n appen for da får jeg se deg direkte når det skjer noe. Jeg er ikke så glad i blogg.no, men savner vennene mine. Da var denne appen til stor hjelp.

    2. Atle Lundhaug: Kjekt å se du leser det eg skriver 🙂 eg leser også når du skriver, eller legger ut bilder 🙂 Ha en fin fredagskveld 🙂

    3. Jeg følger visst også bare etter i mitt eget tempo. Men her er det mye farger, og har alltid vært det. Men mye blir kjøpt på gjenbruk. Glad i alt med sjel. 🙂 Ha en flott kveld. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg