Trøtt dag

Mandagen startet før fuglene og det er absolutt en trøtt dag.
Helgen har gått kjempefort og har vært veldig koselig, med masse god mat,
godt selskap og mye god prat.
Dagene har bare flydd og eg merker jo godt at eg bruker en del mer energi
enn eg har. Det ubevisste inni meg jobber også, det har eg fått merke,
men eg har klart å holde det noenlunde i sjakk.

Søndagskvelden ble brukt hos venner og der er det alltid godt å være.
Praten går lett og selv om vi ikke løser noen store verdensproblemer så er det godt
å prate.
Fastelavens boller ble det også, både i går kveld og tidligere på dagen,
så kaloriene fikk eg i meg og sikkert i tredobbel mengde.

Det er på tide å skifte stue igjen…..
nye samtaler…
og mer kos…
men eg trenger også litt god søvn kjenner eg.


Ha en fin mandag !

8 kommentarer

Siste innlegg