Glad eg ikke har pels

Startet dagen tidlig i dag…..ja det var jo egentlig natt da klokka 04,
men men….er man våken så er man våken.
Så da kunne eg like godt starte på luestrikking siden eg hadde både bok og garn.

Sånn gikk det altså til at eg både strikket på lue og hadde sett en film før klokken var halv 7
i dag tidlig. Men det tar på å stå opp så tidlig….hadde en liten frokosthvil i 8 tida.
Trur ikke kattene skjønte hvorfor eg skulle sette på lys midt på svarte natta,
men de sovna nå fort igjen.

X antall kopper med te er drukket …
første lua er ferdig og nr 2 er i gang.
Det var luer en skulle strikket….hele tiden…det går jo så det koster etter,
nesten ferdig før en har startet.

Men har også fått støvsuget opp litt vinterpels som ligger og fyker, skjønner ikke
nødvendigheten av at katter får vinterpels i år egentlig, de har liksom ikke mye bruk for den.

Jammen er eg glad vi mennesker ikke har vinterpels….da trur eg et måtte reist til et kaldere land.
Eg har mer enn nok med overgangsalderen og noen tabletter der en av de største bivirkningene
er å svette. Jaja nå har eg jo ikke noe bekreftelse på den overgangsalderen da….
men varmt er det støtt.
Vet nå ikke hvor mange grader det er ute i dag… men terrassedøren står åpen her.
Hadde eg fått besøk måtte eg nok pakka litt teppe på folk og skrudd opp varmepumpa 🙂

Det er snart på tide å ta seg en tur ut.
Har to ærend….litt spennende begge to….. en godkjenning av bil
og så skal eg hente noen som skal flytte inn her i heimen.
Hvem det er får vi ta når eg har fått bilder.

Ha en fortsatt fin dag.

3 kommentarer
    1. Overgangsalderen er slettes ikke til å spøke med og jeg lurer på hva som venter når den er slutt om den tar slutt. Jeg har vært plaget med kuldetokter og de er nesten mer ille enn hetetokter! Jeg veksler med perioder med begge deler.
      Er spent på hva du skal hente <3

    2. Atle Lundhaug.: Undergangsalder ja…jo det kan vel kanskje kalles det…
      Eg liker å lufte og liker bedre å fryse enn å svette.
      Men noterer meg navnet du nevner.

      Skjørtet ligger no her…ikke ferdig enda…lue er mye raskere å strikke 🙂
      Ha en fin kveld 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg