Rolig start på dagen

Lørdag og null planer så langt….
hode virker faktisk ikke så mye enda, virker som det står stille.
Men det er jo lov å bare ikke gjøre noe også.

Har mange tanker i hode om innlegg eg ønsker å skrive men ikke engang
er det aktivitet i toppen enda.
Brukte mye mer energi i går enn det eg hadde trur eg, 10 timer fra eg gikk ut døren
til eg låste meg inn igjen.

I løpet av de 10 timene var eg faktisk på kino av alle ting i verden.
Sikkert over 2 år siden sist eg var på kino, husker faktisk ikke.
Ble mektig imponert over at kinosalen hadde stoler der ryggen kunne legges ned
og der var veldig god plass foran stolen til beina. (godt for oss langbente)

Var på kino sammen med min eldste sønn og samboeren hans og vi såg den nye filmen
“The Revenant” med Leonardo DiCaprio i hovedrollen.
Mye drama, my drap , mye kulde…. (kun på film en kan overleve slik) og mye blod
( er det virkelig så mye blod i en kropp?)
men eg synes Leonardo DiCaprio gjør en ypperlig jobb i hovedrollen og skjønner godt han fikk Oscar.

Lang film men ble overrasket etterpå over hvor lenge vi hadde sotte der egentlig….
slik er det når en lever seg inn i filmen.

Ha en fin lørdag alle sammen 🙂

15 kommentarer
    1. God lørdag formiddag. Eller det er vel kanskje ettermiddag snart. Veldig lenge siden eg var på kino også. Tror nok det var ein barnefilm. Liker ikkje stolene på kino eg da. Men det finnes kanskje noen som er bra. Kvar var det du var da, siden det tok 10 timer å dra på kino :). Godt å ta ein rolig dag når du brukte så mye energi i går. klem

    2. Ja, noen ganger står bare hodet stille. Da er det lurt å lytte til kroppen og tenke at det trenger å ha det litt stilt i dag. 🙂 Men så fint at du fikk med deg den filmen på kino i går. Hyggelig da at du levde deg inn i den. Da er det godt å gå på kino. Ha en fin lørdag. 🙂

    3. gretashobby: God ettermiddag til deg. Eg var ikke så utrulig langt for å gå på kino, var bare i Bergen. Men først buss til byn, litt rusling rundt ,så på kino som var 2 timer og 3 kvarter, venting på buss heim….busstur….alt tok tid for å si det slik. Men tid hadde eg jo.
      Ja dette har vært en sofadag uten både strikk og annet.
      Rekner med du har fått gjort masse i dag 🙂 Ha en fin kveld 🙂 klem

    4. Tone: Tusen takk for kommentaren.
      Ja eg koste meg på kinoen, det gjorde eg.
      Men denne dagen har kun vært sofadag, ikke engang tatt i strikketøyet.Bare lagt og sett sport på tv.
      Men får se om eg får gjort litt i løpet av kvelden 🙂
      Ha en flott lørdagskveld 🙂

    5. gretashobby: Eg bor i Knarvik. Direktebuss bruker vel en halvtime, melkerute som eg kaller det når den er innom alle steder….bruker vel 45 min 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg