Gjenbruk

Gjenbruk er populært…..
eg ser mange unge på gjenbruksbutikker og det synes eg er kjempeflott.
Unge mennesker på jakt etter noe retro….
de vi ha farger…..mørke farger på fat og kopper.
Kopper som eg aldri kunne tenkt meg….
sikkert fordi de ligner noe eg voks opp med og som eg ikke synes er noe fint.

Men det er også populært å levere inn til gjenbruk….
og pr i dag ser det ut som det er mer populært å levere inn enn å handle.
Det bugner over på bruktbutikkene….
utrulig hva en kan finne der.

Og visst en ser bort fra bruktbutikken i nærmiljøet mitt som er eid av kommunen
så kan en virkelig finne billige godbiter på bruktbutikkene.
Bruktbutikken som er eid av kommunen her har selv uttalt at de er både en bruktbutikk og
en antikvitetsbutikk og priser brukte ting deretter og da mener eg de har misforstått litt.
En kjøper ikke brukte ting på en bruktbutikk til dyrere pris enn ny pris og de er heller ikke en antikvitetsbutikk.
Men de har vel kanskje mulighet til å drive slik siden de er eiet av kommunen.

For de som samler på spesielle ting er det veldig kjekt å kunne stikke innom bruktbutikken
og se om de har noe av det en samler på.
Eg har selv samlet på ting tidligere men det er det slutt på, nå samler eg ikke på noe.
Men det hender eg kjøper noe, og går heim og forandrer på tingen så den passer inn hos meg.
Av og til skal det bare en boks spray i rett farge til……vips så har eg noe i akkurat den
fargen eg ønsker

3 kommentarer
    1. Kan nnok finne masse bra på bruktbutikken ja. Vi ahr ein her vi også. Dreve av komunen. Men tror ikkje det er så horible priser der. Eg er ikkje flink til å besøke den da. Men veit om fleire som har gjort store kupp der.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg