Utrygg søndag

God søndag alle sammen.

I dag merker eg godt frustrasjon og uro i kroppen og det er temmelig irriterende.
Siden legevaktbesøket mitt nyttårsaften har eg ikke turt å gå ut,
og det kjenner eg gjør mye meg i tillegg til den vanlige angsten eg lever med.

Det har jo vært fine dager , blå himmel og sol…
og eg har ikke beveget meg utenfor ytterdøren.
Hadde eg hatt noen med meg så hadde situasjonen vært annerledes.
Hadde det vært frivillig å være kun innendørs så hadde eg jo ikke merket noe av det….
men nå kjenner eg det gjør meg frustrert.

Eg kan ikke sitte og vente på at noen kan bli med meg.
Eg må bare ut i dag……

Svetten pipler frem her eg sitt og skriv…..
angsten og uroen har overtatt for utryggheten.
Nå sloss de om å være størst….
som om det er noe å sloss om !

Ønsker dere en flott søndag enten dere er inne eller ute….
det viktigste er at der dere er …….
det er der dere ønsker være.

11 kommentarer
    1. Det er ikke sikkert at du må gå en lang tur sammen med noen for å overvinne angsten.
      Du kan jo prøve med bare komme deg litt utenfor døra, da har du vunnet litt. Det store steget krever noe du ikke tør så ta et lite et. Prøv det du , ha en fin dag.

    2. Uff, vet hvordan det der er! Jeg føler med deg! Men vet du, prøv å trosse de følelsene og gå om sa bare i postkassen! Tving det avgårde ! Etterhvert hjelper det!! Mestring! Du klare dette<3

    3. Ønsker deg en fin kveld. Håper at du har fått deg en tur om enn ikke lengre enn rundt huset eller til postkassen. Det er bra det og klarte du det ikke i dag så er det en ny dag i morgen. Klarte du det i dag, flott 🙂
      Jeg burde også kommet meg ut døren men klarte det ikke. Men det er en ny dag i morgen. Jeg har ikke angst men andre ting.

    4. Så vanskelig det må være å ikke være fri fra angsten. Har hatt mine angststunder også. Det er tøffe tak. Ikke bare, bare, som noen hevder. Natta. 🙂

    5. Tone: Takk for kommentar. Nei eg kunne godt tenkt meg å byttet det bort med noen som sier det er bare bare. Håper du får en god natts søvn og ha en fin mandag.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg