Lille julaften

God morgen alle sammen.

Så er vi plutselig kommet til lille julaften.

Er nok mange som stresser rundt i dag og eg er glad eg ikke er en av de.
Men når eg tenker tilbake så har eg ingen problemer med å huske
de siste dagene før jul med et hus fullt av barn, og alt som skulle gjøres.
Eg hadde også en tradisjon med at juletreet skulle pyntes om kvelden på lille julaften,
slik at ungene ikke fikk se treet før de våknet selve julaften.
Slikt skapte ekstra spenning for ungene julaften om morningen….
og mer arbeid i siste liten for allerede stressende foreldre.

Eldste datteren min er vel den som fortsatt holder på den tradisjonen,
hos henne kommer ikke treet inn før i kveld.

Eg håper dere alle tar dere tid til å slappe av litt også og ikke bare stresse.
Selv var eg litt kreativ i går ettermiddag mens eg ventet på andre ting, så eg laget litt flere
dekorasjoner som eg har gitt bort.

Ønsker alle en riktig fin dag 🙂

5 kommentarer
    1. Hei fine deg 🙂 Ville bare si at jeg digger bloggen din og ay´t du skriver kjempe bra innlegg. Håper du får en fin jul sammen med venner og familie. For det fortjener du virkelig, så ønsker jeg det er godt nyttår 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg