Hønsestrikk

Av og til så stopper det helt opp med ting eg strikker på,
og eg kjenner eg blir irritert på meg selv fordi eg ikke får ferdig det eg har startet.

Men samtidig så er det viktig for meg at eg har lyst til å strikke det eg strikker…..
for visst ikke lysten er der…..
så blir det ikke gjort.
En annen ting er at visst det er noe med mye mønster så kan eg ikke strikke på det
mens eg ser tv eller snakker med noen, for da blir det bare feil.

Eg må ha et arbeid eg kan strikke på hvor som helst og når som helst,
og så noe eg må sitte i fred og ro med heime.

Dette er et par sokker i hønsestrikk
Mønsterne er hentet fra boken Sokker av Bitta Mikkelborg

Så sitter eg her da, med 2 par halvstrikkede sokkepar.
Skal nok få de ferdig en dag.
Skulle egentlig vært julegaver…..men kanskje en annen jul ?

Visst det er til neste jul så kan eg jo si at eg er allerede i gang  med nye julegaver  😉

2 kommentarer
    1. Ein må alltid ha fleire strikk slik at ein alltid har eit ein kan strikke på til ein kvar tid. Dette blir noen lekkre sokker når dei blir ferdig. blir fin julegave til neste jul dette. Fikk lyst til å strikke noe likande eg og. Får sjå til neste år

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg