Ikke tull med de store….

Det gjør meg redd å se det som skjer rundt i verden akkurat nå,
veldig redd.
Dagens hendelser gjør til at eg kjenner kroppen reagerer med redsel…..
Russland…… har for meg alltid vært skremmende.

For å bruke ungdommens ordspråk :
En kødder ikke med Russland.

Så skytes et russisk kampfly ned i dag…..
selvfølgelig ikke uten grunn….
men eg blir redd,
for en kødder ikke med Putin og Russland.

Eg kikker innom forsiden på bloggen
bare for å se….
er det noen som nevner noe som helst om dagens hendelser
eller lever hver og en i sin egen lille boble ?

Der er ingenting å finne,
hverdagen bare durer av sted…..
i en verden av masse uviktige ting i den store sammenhengen.
Kanskje det er viktigere med de dagligdagse ting ?

En får sikkert ikke mange lesere om en blogger om det som skjer i verden,
kanskje leserne blir redde…
og ikke tørr lese mer.
Kanskje flere enn meg blir redde da.

10 kommentarer
    1. Uff!! Jeg snakket med en venninne om dette i stad og jeg tenker at jeg ikke vil skrive navnet til den mannen en gang… Han er en farlig Og gal mann!! Jeg er enig med deg- det er til å bli redd av!

    2. Jeg synes også det er skremmende med alt det vonde som skjer…men jeg skriver lite om slikt på bloggen…har ikke “ork” til å skrive så lange innlegg..og skal en skrive om slikt må en sette seg litt godt inn i det…så en ikke skriver noe feil…men bra andre tar det opp 🙂 God natt :))

    3. annebe: Tusen takk for kommentaren.
      Ja er ikke akkurat moro å skrive om slikt, men det er vel det eg føler er så viktig akkurat nå. Så eg klarer ikke la være.
      Ønsker deg en riktig god natt med god søvn 🙂

    4. tepausen.blogg.no: Ja eg rekner med mange følger med.
      Er vel ikke noe å blogge om på en måte, men samtidig såer det å sette ord på det viktig for meg.
      Ha en riktig god natt når du finner sengen 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg