Tom for blod ????

Ja nå har eg opplevd det også….

Eg med mine tydelige og kraftige blodårer,
skulle ta blodprøve.
En enkel liten blodprøve.
Men der var ingen blodårer å finne.
Stikker i ene armen…….leter litt med nålen…
nei…
ikke en dråpe.
Stikker i den andre armen….pumper litt med handa……
nei…
ikke en dråpe.
“må visst tilbake på den andre armen”
sier vedkommende.
Jammen…..svarer eg….
eg skjønner ingenting.
Aldri opplevd slikt før.

Nesten så en skulle tru…..
det var tomt for blod.

“Du ser jo på handa hvor store årene er”
sier eg.
“Stikk i handa”

“Vil du det da ?” sier vedkommende…..
Ja blod må man jo ha til en blodprøve.

Ikke visste eg …
at alt blodet låg i handa.

2 kommentarer
    1. Det var nok et bomstikk? Har opplevd det samme selv. Har ikke hørt om tørrlagte årer bare tørrlagte elver og annet. Godt at du fikk tatt prøven uansett 🙂 Ha en fin dag <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg