Alt som skal inn er inne….

I ettermiddag var eg så heldig å få hjelp fra et barnebarn
med å bære planter inn i drivhuset.
Det var virkelig en god hjelp for det gikk jo dobbelt så fort
Det fylles opp i drivhuset nå

De aller siste Cherry tomatene blir spist litt etter litt.

Har en jobb å gjøre i morra for å bli helt ferdig
og så må eg skaffe en ovn.

Eg kommer til å klippe plantene ned litt
men i dag var det bare viktig å få de inn i drivhuset.
Kan kose meg med resten senere.

Tok inn litt hageting også,
og barnebarnet pyntet og fikset etter alle kunstens regler.

5 kommentarer
    1. Ja det kan jeg forstå. Det blir koselig å ta turer innom og se til plantene 🙂 Alle skulle hatt et slikt koselig drivhus og tatt seg tid til å være der små stunder om gangen. Tror det kan være med å redusere stress og gi glede?

    2. tepausen.blogg.no: Ja eg bruker veldig mye hagearbeid som terapi og det er noe med det å se det spire og gro som gir en spesiell glede for meg i alle fall.
      Eg hadde drivhus for 15 år siden, men så flyttet eg derfra og siden har eg snakket om drivhus hvert eneste år. Så det tok tid, men ja…15 år senere skjedde det, eg fikk bygget meg drivhus.
      Ser frem til februar-mars…for da skal det såes og vokse og gro i drivhuset utover våren. Det gleder eg meg til 🙂

    3. Forstår godt at det kan være terapi. Det er en glede når du ser det spirer og gror. Ser selv at jeg synes det er spennende med tomatplantene som bare vokser og vokser i vinterhagen min. Du har bare et nydelig drivhus. Det kommer til å gi deg så mye glede og du har jo erfaring og grønne fingre 🙂 Ja våren, det er en fin tid.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg