Overskrifter som sier LES….DRAMA

Vi lever i en verden….eller rettere sagt et system….som folk selv er med på å skape.
Vi skaper visjoner, vi skaper illusjoner.
Vi skaper drama…for hva er hverdagen og verden uten store drama?

Waoooooww…..hun er en “lost friend”
Shit…..den dama er en virkelig “bitch”
Drittkjerring…
Noen sprengte seg selv i Paris, og drepte mange andre.
Med rumpa bar.,….
Hevn !
Hvordan skal eg overleve dette helvete……………..
drittbloggere…..
Ikke sikkert eg overlever….
Jævla dritt !!!!
SEX såklart ….
min stil er min stil…

DATAVERDEN
Rett og slett dataverden.

Og folk kaster seg inn i det……leser og leser…..
og setter mennesker på topp.

Oj så dramatisk ho har det…….vi følger henne.
Okei…..ikke tvil om at han der er homo……..se innlegget hans da….se då….

Masse mennesker i Paris har mistet det kjæreste de har…….

Ho de drittkjerringen…….ho har vært et helvete i flere år…

Klart sex er viktig.

Eg driter i den drittkjerringen…..han er mitt liv

Og sånn går dagene
og eg setter en strek for innlegget her
———————————————————————–
for den eneste setningen som var viktig i hele innlegget…
var hendelsen i Paris.
Resten var selvskapt

DRAMA !!!!!

Waooow…. DRAMA

for å få noen til å lese et innlegg.
Det er liksom slik man skal komme seg frem i verden.
Det er slik en skal skape DRAMA.

Så enkelt er det.

4 kommentarer
    1. Hjertens enig. Så en gang at “oppskriften” for å komme frem var drama, vise hud, sex og lage skandale. Var sikkert flere “triks i Ludo” og. Mange av oss som ikke har skjønt det med andre ord! Men vet du hva, det er helt greit! Ha en fin natt!

    2. Tusen takk 🙂
      Da vet eg i alle fall at en skjønte det.
      Der er masse triks, vettu eg gidder ikke følge med engang…..men eg har skjønt det.
      Jo mer drama…jo høyere på stigen…
      Men hva om det snur….
      hva om ærlighet hadde vart lengst ?
      Hva om det å føde hadde blitt en naturlig ting igjen ????
      Da står i alle fall eg fremst og sier :
      waooow…..
      been there…..done that, gratulerer….godt jobbet !!!!!
      Tusen takk for kommentaren og ha en flott torsdag 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg