Varme

Eg kjenner det begynne å bli kaldere om dagene og nettene, og varmepumpen vil ikke virke.
Den har stått stille en måned nå, men nå vil eg ha pittelitt varme.
Så nå har eg ringt stedet den ble kjøpt og fikk en oppskrift på å restate varmepumpa til fabrikkinnstillingen…dette blir spennende 🙂

Når eg kjøpte huset her for snart 3 år siden  (2013) fikk eg beskjed etterpå om at tidligere huseier hadde kjøpt varmepumpen rett før ho solgte.
Da kan det jo være garantier på den enda da tenkte eg.
Tenkte jo ikke på folks definisjon av ordene “RETT FØR”

I dette tilfelle ble 2008 “rett før” 2013…
Ha en fin dag !

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg