Tidlig morning

Våknet litt før halv 7 og snudde meg og kikket bort i nabosengen. Der ligger bror min og bruker mobilen og det første som slo meg var at nå har eg snorket og han har det på opptak. Pokker og visst det stemmer…. Eg har plaget han med at eg skal ta opp snorkingen hans om natten…Har eg gått i mi egen felle?  

Eg trur vi har sovet bra begge to, men vært våken noen ganger, som i 5 tida når begge var våken og han sa: Kor du snorker. 

Det er jo litt komisk da, svigerinna mi seier han snorker som et uvær…. og så våkner han av at eg snorker……for han er jo ikke vant til å høre noen snorker 🙂

Slapper av litt til eg før eg går ned til en god frokost og en kopp te.

Ha en fin morgen der ute 🙂  

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg