På tur med bror min og en til

No….no driv eg å overgår meg selv.
Så har det heller aldri skjedd før at eg har hatt 3 flyturer på en måned !
Det er jo helt vilt.
Eg har prøvd alt eg kan å ikke tenke på det de siste dagene, for eg har merket at det har stresset meg litt. Helt sikkert fordi at om eg tenker på det så blir eg redd for at det ikke skal gå greitt denne gangen. Føler vel at eg utfordrer meg selv og angsten min såpass mye på kort tid.
Har gått på akkord med angsten de 2 første dagene i uka og så toppet det hele seg i går.

Men koffor skulle det ikke gå greit denne gangen også , klart det gjør.
Ikke noe som tilsier noe annet.
Eg fikk ikke tatt beroligende tablett i går kveld slik eg pleier gjøre kvelden før eg skal ut og reise, for søvn virker også inn i forhold til angst. Men på grunn av at eg hadde tatt både mandag og tirsdag så ble det for mye om eg tok onsdag også.
Så eg sparer den tabletten til i dag.

Eg vet kor eg skal, vet til og med hvilket hotell eg skal til, var jo der sist uke.
Ikke noe å bekymre seg over ang. liggekomfort for personen som er med heller, madrassene var gode dei.
Personen eg har med meg vet hva han går til, har vært der tidligere og er ikke usikker på det.
Dette blir bra, blir en fin tur.
( Dette var det kloke meg som tok en rask vurdering )

Men så er det en annen som vil ha et ord med i dette også………fornavnet er Angst…etternavnet har eg aldri giddet spørre etter.
Men den innpåslitne typen kan jo ikke la meg få fred.
Skal blande seg oppi ALT !!
Og eg er så forbanna dritt lei heile angsten.
Men vi lever jo i et land der alle har rett til å uttale seg sies det…phhhfff
Og om eg nekter han å uttale seg så trykker og presser han til han får ropt det han vil inn i hode mitt

Som nå  :

Du vet du har jo ikke vært i så bra form siste uka…
Du slet jo sist helg…
Du måtte jo ta beroligende mandag enda du bare var heime….
Du måtte ta beroligende tirsdag også da du fulgte din mor.
Ka om du blir dårlig ?
Ka om det ikke hjelper med beroligende ?
Ka om du får et voldsomt panikkanfall ???
Du har jo følt mye hjertebank denne uka…
Du har jo følt du ikke har fått nok luft….
Er det noe med hjerte ???
Tenk om du dør i Polen ?

STOPP….det er NOK nooooo.
Gi meg fred…… kan eg rett og slett bare få fred please ??
så eg bare kan få lov til å ha en okei tur.
Eg plager ikke noen, hvorfor må eg da plages ?
Eg ser godt at du er den negative i tillegg til at du er angsten

Eg kjenner eg blir litt irritert og en tanke slår meg….

Visst eg så dør i Polen….fordi hjertet stopper
så er i alle fall en ting klinkende klart :
Det er ufattelig mange andre som har måttet dø i Polen…… av mye verre grunner.
Så det er ikke synd i meg, det er overhode ikke synd i meg.

Dette innlegget skrev eg mesteparten av i går kveld.
Utslitt etter en vanskelig dag følte eg for å få en del av tankene skrevet, som om eg ville skrive alt ut av meg og dermed fjerne det fra tankene.
Alt er tanker, noen fornuftige tanker og andre tanker som ikke er fornuftige, det er angsten sine tanker.

Innlegget skal postes på bloggen rett før eg går om bord i fly fra Flesland.

2 kommentarer
    1. Går ut fra at du har hatt en fin tur og at du har det litt bedre nå? Ønsker deg en riktig så fin dag.

    2. Naomi, tepausen,blogg,no:
      Takk for kommentar, ja eg fikk noe ny medisin i går kveld og den sov eg godt på i natt. Litt hangover i dag tidlig, men bedre det enn total uro. Så en annen tablett på Flesland, så det går bra.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg