Tiden flyr


God formiddag alle sammen

 

Her på vestlandet opplever vi fantastiske vårdager for tiden,
det er som eg smiler og gleden bobler i kroppen når eg slår opp øynene tidlige morninger til blå himmel.
Ja nå er det nok ikke sånn at eg nødvendigvis går rundt og jubler når eg har stått opp,
men egentlig burde eg jo gjort det
for det er fantastisk med et slikt nydelig vårvær.

Grytidlig oppe for å oppleve mest mulig av fine dager
men uansett hvor tidlig eg er oppe så fyker dagene avsted.

Helgen føltes som den var borte på et blunk.
Denne helgen var det igjen en barnedåp, det var nr 2 allerede i år.
Et nydelig vær la en fin ramme rundt en fin og koselig dag.

Og nå er det bare få helger igjen til konfirmasjonene starter,
4 konfirmanter på 2 helger,
riktignok 3 konfirmasjoner da siden 2 av konfirmantene er tvillinger.
Men det blir litt full fart ja med konfirmasjon og reising både lørdag og søndag første helgen.
Festligheter står rett og slett i kø for tiden.

Og det strikkes…..på spreng
og det er ikke tull engang.
Blant annet er en guttebunad på pinnene, som skal brukes første helgen i mai,
det mååå gå det, det er bare å trø til så går det nok bra.
Det strikkes på busser, ferjer, i biler, inne og ikke minst ute i finværet så ingen skal si en ikke gjør så godt en kan.

 

Men samtidig så NYTES det nydelige været, det er så herlig med slikt vær.

Ønsker alle en riktig fin uke og en God Påske 🙂

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg