Stordabrua i dag


God kveld alle sammen 🙂
Enkelte dager MÅ eg bare ut og nyte solen og varmen den gir, i dag var en av dagene.
Eg har ikke vært flink å gå tur i vinter, det har rett og slett vært tragisk lite trim. Og det merkes…spesielt på vekten 🙁
Når dagen i dag da gav knallblå himmel og sol, ja da klarte eg jammen komme meg ut en tur.

 

Kunne jo da gått meg en tur i et lunt og varmt område…men gjorde eg det ? Neida eg tok meg en tur over Stordabrua og litt til eg 😉
Ikke akkurat lunt der, blåste friskt men solen varmer jo så mer enn varmt nok for meg.

 


Vel utav tunnelen var det å starte på broa.
Det viste seg at den undersjøiske Bømlafjordtunnelen var stengt grunnet en eller annen oppryddning så eg som trodde eg ville bli aleine over broen eg tok skammelig feil, det var ikke lenge før det stod lang kø på broen.

 


På andre siden av broen tok eg meg en tur ned til sjøen

 

Som alltid når eg er på tur med kamera….så blir det bilder….mange bilder 😉
Bortsett fra at det ble mye tråkking på asfalt så var det en flott tur og en kan si det slik :
eg fikk masse frisk luft 😉

 

Neste tur den veien er allerede planlagt, det er tur over Bømlabrua 🙂
og dessuten er en tur rundt på Føyno også noe eg har lyst til.

Ha en fin kveld alle sammen !

 

4 kommentarer
    1. Kjørt over den noen ganger, sannsynlig blir det en tur over i dag også. Bømlabrå kommer jeg aldri til å gå over, da må det stå om liv, jeg har høydeskrekk. Å kjøre over den når det blåser godt, vel ikke det kjekkeste jeg gjør.
      Fine bilder!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg