Stille kveld


Det er kveld ….og det er stille,

katten sier ikke så mye den, bare ligger der…..stille.
Utenfor har solen gått ned,
mennesker har trukket inn i hus………….
og det er stille.
Dønn stille !

Eg er ikke alltid så god på den stillheten…
iallefall ikke når det ikke kjennes avslappet inni kroppen.

Da er stillheten med på å gjøre det vanskelig.
Tanker kommer….
mange tanker.

Eg prøver å gjøre så godt eg kan, 
for alle.
Men klarer nok ikke alltid gjøre rett.
Men hvem klarer gjøre alt rett?
Eg klarer nok ikke det.

Men det er viktig å vise at man bryr seg
at man er glad i mennesker,
viser nærhet…
viser godhet,
og at man gjør så godt man kan…..
for andre.

Mange tanker,
mange følelser.
Stillheten ble til tomhet i kveld.
Stillhet……
og følelser.

Eg ønsker alle en riktig god natt.
Eg ønsker at alle skal få kjenne at de som de er glad i bryr seg.
Eg ønsker at alle skal få kjenne på en god følelse av at noen er glad i en,
setter pris på en

Sov godt <3

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg