Søndagstur i Bødalen


Hei alle sammen

Det å våkne kl 11 på formiddag når det er knallblå himmel og sol….det er rett og slett kjedelig.

Men sånn kan det gå når en sover i bobil med rullegardinene nede
og ikke får med seg noe som helst.
Det ble full fart utav sengen og frokost og morgenstell ble gjort med lynets hastighet,
for her var det om å gjøre å komme seg ut i finværet.

 

 

Smågutten var i full jobb da eg kom slengende med en tekopp i hånden,
han stablet ved til oldebesta  og oldebesten.

Dagen er rett og slett fantastisk flott.

Litt lek må til og også en tur ned for å kaste stein i vannet


Etter ønske fra meg ble det en tur i Bødalen på ettermiddag,
blant annet for å samle litt rekved som skal brukes til noen prosjekter.

Flere enn oss var på søndagstur langs veien.

Eg liker meg godt i Bødalen, der er så fredelig nede ved vannet og eg finner en ro der.

Knallrøde nyper

Resten av dagen ble brukt til kos med babyen.
Ikke problem å få dager til å gå med 2 små under 2 år

 

 

 

2 kommentarer
    1. Her var det mange fine bilder, og noen av bildene var direkte vakre. Må søke opp hvor Bødalen er i verden…må antakelig være flere steder som heter det, muligens.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg