Skuffende juledekorering

Tur til Haugesund i dag og på Amanda senteret på julegavehandel.

Nei ikke for meg, eg er ferdig med alt som haster og har bare igjen til kjæresten og det skal gå fint, i dag var det han som skulle få ferdig årets julegaver og da falt valget på Amanda senteret.
Eg var spent på å se juledekoreringen i senteret og den synes eg var bra. Nå hadde det jo vært enda mer stemningsfullt om vi hadde sett senteret utenfra når det mørknet men det gjorde vi jo ikke.

Vi fant gaver og etterpå slappet vi av litt og spiste god julemiddag på senteret.
Noen bilder fra Amanda senteret.

Eg hadde også noe  annet i tankene med turen….eg skulle innom Hageland i Haugesund for å se hvor flott de hadde laget det til i butikken til jul.
Det var en skuffelse, rett og slett.
Ikke det at det som de hadde laget til ikke var fint, men det var ikke noen waoooow følelse en fikk.
Eg har jo vært rundt i flere Hageland butikker og trur absolutt eg har funne min favorittbutikk i år også, men det er slett ikke Hageland Haugesund.
Her hadde de rett og slett ikke lagt sin sjel i å skape noen stor og spennende  julebutikk.
Legger ved bilder av det fineste eg kunne se men det finnes nok et annet Hageland som virkelig troner på toppen av å få en spesiell opplevelse når en besøker stedet.

( kommer med nytt innlegg om den desidert flotteste eg har sett )

Ha en flott kveld alle sammen 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg