Skal alt passe så inn ?

Langt på natt og nytt opplegg på blogg.no passer kanskje ikke så godt sammen…..
men eg kom nå inn iallefall etter litt frem og tilbake.
Det skal jo alltid endres på ting når man  en godt inni ting kan alt i blinde, nei man må ikke bli for godt vandt til stabilitet.
Det gjelder overalt i dagens system.
Men det skal jo bli så mye lettere og mye bedre hver gang noe endres…..blir det egentlig det ?
Ikke godt å si, man får bare prøve og se.

Men dette innlegget skulle jo ikke handle om det, det skulle handle om å passe inn,  å stå i stil.
Det virker som det er utrolig viktig at ting passer inn.
I hjemmet skal alt passe sammen liksom,  ting skal stå i STIL.
Og hva så om det ikke gjør det, nei da kan en ikke ha den tingen, for den passer jo ikke inn.
Alt bør passe sammen, farger, gardiner, duker, kjøkkenhåndkle, kjøkkenkluter…..sånn er det mange steder.

Nå har eg laget noe som nok ikke passer inn og står i stil i hele tatt.
Hva så ?
Kan det ikke brukes?
Blir det kastet?
Eller gjemt?

Nei eg tror ikke det.
Av og til er det flott med litt knall som ikke passer inn, som ikke står i stil.
Fikk noen rester  bomullsgarn i knallfarger av ene datteren min og nå har eg strikket noen totalt “ikkepassende” kjøkkenkluter til henne.
Ikke noen match i disse klutene nei……men gladfarger 🙂
Hvorfor ikke?
Kanskje en trenger noen rare gladfargede kluter innimellom til kjedelig vask og tørk ?
Om de ikke står i stil til kjøkken hva gjør vel det, de vasker vel like godt uansett.
Satser på at de blir brukt eg !


3 nye kjøkkenkluter i litt gladfarger


Ha en riktig fargerik onsdag alle sammen 🙂

4 kommentarer
    1. Jeg bryr meg ikke så mye om moteretninger i noen retning jeg da, men så er jeg jo nokså fersk enslig husmor også. Jeg har ting jeg liker og slik har det alltid vært. Dere som har fått bloggflytting får det nok litt uvant en stund. Jeg oppgraderte til WP 5 og det var så ille kronglete at jeg gikk en versjon tilbake 😂

    2. Takk for kommentaren Atle. 😊
      Følger overhode ikke noe stil i denne heimen heller, her er gammelt og nytt i en salig blanding.
      Ja vettu nå sliter eg litt, skjønner meg ikke så mye på den nye bloggingen. Hvor er bloggere eg følger f.eks. finner jo ingenting. Ikke finner eg statistikk over hvor mange som leser heller.
      Liker ikke slikt rot 😣😂😂
      Ha en fin dag 👍

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg