Prøvetur med bobil

God morgen alle sammen.
Da har vi plutselig kommet ei uke ut i august måned, som en vind var juli borte men heldigvis kan vi også nå nyte fine sommerdager.

Det har skjedd så mye de siste ukene og det merkes på kroppen.
Blant overraskende ting som har skjedd har eg plutselig blitt medeier i en bobil, og det må eg si eg ikke forventet i år. For etter å ha brukt tid i vår på å tråle finn.no på jakt etter en bobil vi ønsket kom vi plutselig over en som hadde alle tingene og da ble det kort vei til handel.

Prøveturen etter å ha blitt eiere gikk til Skånevik noen dager sammen med min søster og typen i deres bobil og vi kunne nyte varmt og herlig vær.
Litt greit å se hvordan ting fungerer og hva som bør rettes litt på, samtidig nyte nydelig vær.

Noen bilder fra turen

 

 

 

 

2 kommentarer
    1. Koselige sommerbilder 🙂 Ser fint ut med bobil og vet folk koser seg med det.. For meg som syns en kjøretur over en time er lang etter jeg ble syk..er det kanskje ikke ideelt.. Ønsker deg en fin sensommer <3

      1. Tusen takk for kommentar, ja eg synes det er flott å ta turer i bobil, seng og det en trenger er med og en kan stoppe når en føler for det.
        Ha en fin sensommer du også <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg