På rød løper


Hei alle sammen.

I dag åpnet Europris Heiane på Stord den nye butikken sin etter å ha overtatt Biltema sin gamle del og bygget om.

Tenkte kanskje det ville komme noen fantastiske knall åpningstilbud, men kan ikke si eg ble imponert over arket som kom i posten.

 

 

Det var vel kaffi, vaskepulver i stor pakke og glass som var spesielt
kanskje men ikke noe av det hadde eg bruk for.

 

Men rød løper skulle en få gå på og kaffi og kaker skulle en også få, men kanskje det ikke var ment for de som ikke kom før kl 12, de åpnet tross alt kl 9…. iallefall var kaken vekk men kaffi var der nok litt igjen av på kanna siden det stod noen kaffidrikkende menn og støttet seg oppetter en reol mens de tok en prat og sikkert løste noen verdensproblemer mens konene fylte i handlevogner.

 

Tok en rask vandring gjennom butikken og den er blitt stod og meget oversiktlig inndelt i mange avdeliger på en måte. 
God plass å gå og masse varer, men enda var mange hyller bare halvfulle så det kommer nok inn mye mer.

 

Frysedisk med frossen fisk og store poser grønnsaker både som grønnsaksblandinger og lapskaus var også komme på plass.

At det var mange innom butikken i formiddag tror eg absolutt og også i 12 tiden var det masse folk i butikken og lang kø ved kassene.
Så etter mange dager med stengt butikk grunnet ombygging vil eg tro de får en fin omsetning i dag.

 


Turen min gav dei ingen penger i kassen men eg fikk nå gått på den røde løperen 😉
og litt på den grå 🙂

Ha en flott torsdag alle sammen.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg