Osloanorakk med ugleknapp

God kveld til alle sammen  🙂

Noen dager siden sist innlegg fra meg nå men oppegående og mer
oppegående enn sist uke iallefall da eg hadde en heller dårlig uke.
Men selv på dårlige dager får eg gjort litt og nå er en Osloanorakk gjort ferdig,
alle tråder festet og knapper sydd på.

Anorakken er strikket i Big Merino fra Drops på pinne nr 5.
Mønsteret er egentlig bare  2 omganger med 2 rett i farge 1 og 2 rett i farge 2 og så 2 omganger motsatt osv.
Både lett og fort å strikke denne hettegenseren og det blir nok laget flere.


Stikket 4 knapphull istedenfor 3 som det står på mønsteret, men ikke 4 like knapper nei, satt på en ugleknapp nederst fordi eg synes de er så dekorative. 🙂

Oppskriften er fra Pickles.no

Ha en fin kveld alle sammen , både med strikkepinner, heklenåler og hva som helst annet.
Selv har eg strikket på sokker med myyyye mønster i dag og tynne pinner, men nå er det over til “ikke tenke” strikk resten av kvelden.

 

 

 

6 kommentarer

Siste innlegg