Ny genser på pinnene

God ettermiddag denne fredagen. 🙂

Det har vært en grå og regnfull dag på vestlandet i dag og slett ikke noe å gå ut etter om man ikke må. Skulle jo vært ute og gått en tur, men hoppet over det og ryddet litt i garn isteden.
Så ble det litt trådfesting før eg begynte å lete etter nytt prosjekt å starte på.
Og det fant eg jo fort 😉

Eg var så heldig å få boken Klompelompes Vinterbarn til jul og i den boken som de andre Klompelompe bøkene er der alltid noe en har lyst til å strikke.
I dag falt valget på Fyrtårn genseren.
Men eg hadde ikke garnet eg skulle brukt til den , det ligger hjemme hos meg selv og der er ikke eg nå.


Så da måtte eg finne et annet garn som kunne brukes og eg kuttet også ut en farge.
Dermed blir min genser helt annerledes enn den i boken, og slik er det mange ganger med ting eg strikker, eg bruker oppskriften som utgangspunkt og lager gjerne en egen vri på ting.
Så det blir nok ikke en etter boken genser dette heller.

I tillegg holder eg på med en Marius genser i voksen størrelse, men den har blitt “tv strikk arbeid” så lenge eg bare stikker med bunnfargen.
Viktig med litt variasjon 😉

Og så….endelig har eg fått til å få bildene større, det har irritert meg siden bloggen ble endret at eg ikke klarte finne ut hvordan eg fikk bildene større og eg har faktisk også spurt support om hjelp.
Fikk hjelp også med beskjed om at eg kunne ikke få bildene større ?
Kanskje spørsmålet mitt ble misforstått ?

Har hatt flere innlegg senere tid der eg så gjerne skulle brukt større bilder i innleggene, men ikke klarte å forstå hvordan….NÅ vet eg det så nå skal en slippe å sitte med lupe eller briller for å se bildene eg legger ut.

Det var nok DAGENS STORE HAPPENING i heimen 🙂

Ha en riktig fin kveld alle sammen 🙂

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg