Nr 700

Innlegg nr 700 er dette, merkelig egentlig.
Eg skjønner ikke helt at eg har skrevet så mange innlegg på denne bloggen.

 

 

Blogg….ja hva er blogg?
I disse høyt debatterte bloggtider burde en kanskje bare gå og gjemme seg.
Det er så mange meninger og alt, og så mange uenigheter om hvem som skriver hva og hvorfor.
Burde bare være helt stille alle sammen kanskje?

Eg har aldri skrevet blogg for å komme øverst på listen….

aldri skrevet for å tjene ei krone…..
aldri skrevet for å skåre poeng hos noen som helst…..
aldri skrevet for å fremheve meg i denne verden av blogger.

Så hvorfor skriver eg da?
Ja godt spørsmål.
Eg har skrevet med penn i bøker så lenge eg kan huske,
side opp og side ned….
bok etter bok
Mesteparten er borte no….brent opp i en ovn.

 

 

Nå skriver eg her….
men kaller meg overhode ingen blogger….
bare skriver.
Så kan mine etterfølgere finne ord….
om de vil.
Mine barn….
mine barnebarn….
og de som kommer etter dei.
Kanskje mine oldebarn engang….
og de etter dem…..
når eg er glemt.
For som de sier…….om 100 år er alt glemt…..også eg.
Men ordene vil fortsatt være der.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg