Natt i hagen

En burde sove nå, men hode er ikke klar for det enda.

Skulle jobbe så masse i hagen i dag men det ble ikke slik, ikke alltid dagene blir slik en hadde tenkt. Så det eneste som ble gjort var å sette opp noen nye lys i hagen i kveld når mørket kom.

Eg liker denne typen lys og lyset de gir.
Det er lys på strøm og eg kjøpte de 2 første tidlig i fjor sommer på Rusta og når høsten kom eg de solgte ut for 50 % så kjøpte eg 2 til + et spot lys. Kjøpte også ledninger for å skjøte på videre ….både 3 meter og 5 meters ledning så alt går ut fra samme transformator.

Et lys eg tidligere hadde hatt i et av bedene ble flyttet til drivhuset. Dette er lys som kan brukes både inne og ute og som eg fikk flere av til jul av ene datteren min for 2 år siden.
Noen vil kanskje tenke på det som julebelysning men dette bruker eg hele året.

Ser på Rusta at i år selger de ikke samme typen lys dessverre, det har kommet en ny type i år.
Men de selger alt det andre og også samme spotlys som eg kjøpte i fjor.

Med 3,4 grader ute så er det jo ikke akkurat varmt, men det var friskt og godt å sitte litt ute og nyte roen og stillheten.

Og litt over midnatt ble det også noen bilder fra hagen  og de nye lysene

Og et bilde fra terrassen der eg endelig har fått rennende vann som ikke renner vekk slik at eg må fylle på mer hele tiden 😉

Kanskje eg må ta noen bilder i dagslys snart.
Mens eg venter på det følger eg med på facebooksiden Hageglade på Facebook der det er massevis av flotte bilder av planter og av hager.
https://www.facebook.com/groups/hageglade/
Masse flott å se på og masse inpirasjon.

Ha en fin natt alle sammen og en flott hagedag i morgen 🙂

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg