Masse garn

God kveld alle sammen.

Er vel endel mennesker rundtom som skal delta i kjøpehysteriet i morgen,
eg tok handelen i dag…..

uten hysteri
og med god tid til å velge ut hva eg ville ha.
Rett og slett veldig behagelig.

Fikk et tips i går om at Europris skulle ha posesalg med 20 nøster for 100 kroner.
Utav bildet såg det ikke ut som om der var noe som fristet,
men siden butikken var 10 min. unna tok eg turen i dag tidlig.

 

Og ble kjempeoverrasket….positivt.
Der var nemlig Gullungen garn !!!….
2 poser til og med og med mange farger i hver pose.
Garn som koster 59 kroner pr nøste som full pris.
Det var ikke tvil
eg tok begge posene.

 

200 kroner for 40 nøster med totalt 8 forskjellige farger.
Og av hvert nøste skal 5 kroner gå til barnekreftforeningen …….
blir 0 kr igjen til butikken da

 

 

Så fant eg et annet garn som eg  lurte litt på.
100 % superwash merinoull med strikkefasthet på 22m.
Ble litt tenking der
men tok 2 pakker av det også eg.

Tenkte jo at strikkefasthet på 22 masker bruker eg egentlig mye av så det går nok unna.
Synes garnet virket litt tykt men posen var jo lukket så eg fikk ikke kjent skikkelig på nøstene.

Så var det bare å sette i gang da,har jo fortsatt litt julegaver som skal strikkes.
Men med en gang eg startet såg eg jo det at dette stemte jo ikke med strikkefastheten,
og når eg da fikk sett og reknet litt så ble konklusjonen at garnet er tilsvarende Nepal om eg strikker på pinne nr 4, og da ble eg om mulig enda mer fornøyd.
For da kan eg jo bruke det til strikk i heftet  Yarnmade jul og vinterfest spesial !!!

 

 

Supert rett og slett og veldig fornøyd med Black week kuppet i år.
Nå er det bare å få unna de 2 siste gavene som skal strikkes…..
så blir det kosestrikk med Gullungen garn !!!! 🙂

 

2 kommentarer
    1. her var det virkelig masse deilig garn,var innom europris her også i går,posesalg til 100 kr ,men i den butikken var det ikke mye å ta med hjem,der var mest sånn megatykk garn til å strikke puffer eller annet med pinner tykke som tømmerstokker og mye kvit adore er det det det heter,ikke noe annet ,så jeg kjøpte ingenting :=)

      1. Dumt at du ikke fant noe garn du kunne tenke deg. Var mye Adore på butikken eg var på også men det hadde eg ikke bruk for.
        Ikke det at eg hadde bruk for garn egentlig, for har sikkert nok garn til å kunne strikke om eg ble 100 år og vel så det 😉
        Ønsker deg en riktig fin helg <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg