Litt kosestrikk

God kveld alle sammen

Håper dere hadde en fin julaften og at dagene etter har vært fine og avslappende.
Noen har kanskje vært i julebesøk, andre har hatt besøk og noen har kanskje fått med seg mange av årets familiefilmer på tv.
De tre siste dagene har det vært sjakk på tv også som sikkert mange vet og har fulgt med på  og eg føyer meg inn i rekken av de som har fulgt med på det.
Og strikkepinnene har fått kjørt seg når en sitter time etter time og følger med på sjakken, så en liten genser har blitt til de 2 siste dagene.
Litt montering nå så kommer den nok ut her på bloggen den også.

Og mat har man spist, litt vel mye føles det som.
Ikke helt som vanlige hverdager denne juletiden med småkaker, middager og gotteri, så det er godt en ikke har det slik hele året, da hadde en vokst fort ut av klærne.

I starten på året tenkte eg mye på at i år skulle det bli strikket mange Osloanorakker,  men nei det ble med tanken
enda eg har garn til noen.
Men plutselig fikk eg noen nøster litt før jul og plutselig meldte tanken seg igjen……osloanorakk !!


Og siden eg var ferdig med det som skulle lages til julegaver tok eg meg tid til litt kosestrikk.

Det brune garnet eg brukte var et tynnere garn som eg hadde fra før og det brukte eg 2 tråder av og så 1 tråd  av oransjeskjerf garnet.
Hadde litt mer garn  når osloanorakken var ferdig så strikket like godt en lue i samme fargene.


Snart starter et nytt år…..kanskje det er året eg skal strikke mange Osloanorakker ??
Hvem vet ?

Ønsker alle en fortsatt fin romjul 🙂

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg