Liten akutt luedille :)

God ettermiddag alle sammen

Litt småstrikk må til innimellom større prosjekt og eg fikk plutselig litt dilla på å strikke luer, og siden eg hadde noen rester i Merinoull så var det bare å finne frem boka og sette i gang.
Lue 1, 2 og 3  er fra boken Klompelompes vinterbarn.
Lue nr 4 er fra Klompelompe strikk til baby, barn og voksen

1. Først ut var Albertine lua

2. Deretter ble det strikket Izzy lue

3. Måtte også prøve meg på Nordigjønå luen.

Men der gjorde eg en feil som eg ikke oppdaget før mønsteret var over og da tenkte eg bare okei….det ble en        ny variant. Som en kan se glemte eg å forskyve mønsteret fra første del til andre del. Det sakulle jo vært
byttet om der slik at vrangfeltene ikke var ovenfor hverandre, men men….funker dette også. I tillegg gikk eg tom for garn og siden eg ikke fikk fatt i mer av fargen (utgående farge) så ble det en anne farge i toppen, men den passer okei til dusken den.

4. Det ble ei Henry lue.

Alle luene samlet


Så da er det over til større ting igjen 🙂
Ha en fin ettermiddag alle sammen.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg