Klarte ikke helt la være

 

Det er ikke lenge siden eg skrev innlegget der eg hadde 1 julegave igjen å lage, 
og der skrev eg også at eg måtte klare å la være å starte på andre ting ….
før den siste gaven var ferdig.

Vel….eg klarte det ikke.
Eg klarte ikke la være å strikke en liten ting midt i arbeidet med siste julegaven.
Måtte bare liksom 😉

Så torsdagskvelden ble det strikket en liten “puselue” til minste barnebarnet
Med små ører i hjørnene på lua.
Brukte en oppskrift fra Klompelompe som utgangspunkt på masker og luelengde
og så heklet eg på øreklaffer i Baby Merino til slutt og sydde til slik at det ble to trekant ører i hvert hjørne på toppen.
Og vipps….en liten søt “puselue” til småen.

 

 

Var utrolig spent på om luen ville passe
men bare se under….
den ble flott på den lille jenta !

 

Så smilende før lua kom på ……

Hmmm…skeptisk ?


Og litt usikker ???

Men lua var jo god den…..

Skikkelig god 🙂 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg