Kauni til jul :)

God ettermiddag til alle sammen denne lille julaften.

Noen stresser kanskje rundt enda for å bli ferdig med ting før julaften, det blir jo lett endel i siste liten liksom, men håper julefreden snart senker seg hos alle.
Her er det ikke noe som må gjøres, det kosestrikkes litt, litt sport på tv, fyr i ovnen og vann på juletreet så her er det rolig.
Mange må nok en tur på butikker, siste innspurt for noen mens andre enda handler julegaver, kanskje endel menn som må på handel i dag eller til og med i morgen, bare glad eg slipper og kan ta det rolig.

Men eg har vært ute eg også i dag, men ikke for å handle til jul…..neida det var for å hente noe garn eg kjøpte sist uke på en kjøp og salgs side her på Facebook.
Kauni garn.

Det er ikke et garn eg har brukt mye, men i høst engang startet eg å hekle noen lapper i Kauni som eg tenkte engang skal bli et teppe. Men det ble ikke mange lapper før eg var tom for garn og hadde vel ingen planer om å skaffe mer akkurat nå men når eg så annonsen fra en dame som solgte 10 nøster Kauni garn for 400 kroner….
ja da måtte eg bare slå til.
Kaunigarn koster jo en god del så å få kjøpt garnet til 40 kr nøstet synes eg var meget bra og da var det bare å kaste seg rundt og handle.
Var spennende å hente garnet i dag og få sett det skikkelig og eg er meget fornøyd.

Så det blir nok litt lapper innimellom fremover, kanskje allerede i romjulen …..og plutselig er det nok til et helt pledd.

Det ble min lille julaftens utflukt.

Ønsker alle en fin lille julaftens kveld 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg