Julegavene som lages selv

Julen 2019 er over og vi er komme godt i gang med året 2020.
Også hodet er koblet over på et nytt år,
nye fødselsdager og ny jul langt frem i tid.
Men den tiden den går jo så fort at allerede er eg i gang med strikkepinner og heklenåler.
Et tenkt mål var å minst klare å lage 2 julegaver hver måned,
men allerede da tanken var tenkt så kom eg på alle fødselsdagene som var i løpet av året også og da blir eg svett i hendene bare ved tanken.

 

Men det er bare å stå på, ikke gi seg.

Måtte se gjennom bildene av hjemmelagede ting som ble brukt til julegaver i 2019
og det er jo en god del arbeidstimer som er lagt ned ,
men du verden så mye kos eg har hatt mens eg har laget det.
Det er jo det viktigste,
at det ikke blir slik at det blir et stress,
men at man koser seg med å se nye ting blir laget.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg